refaktor, dodan stevec

rob
Jure Podgoršek 2017-10-05 02:33:44 +02:00
parent ed44eecf2f
commit 3d30f2a731
1 changed files with 29 additions and 21 deletions

50
anim.js
View File

@ -8,7 +8,7 @@ console.log("Hello, Sky!");
var odmik_kamere = 100; var odmik_kamere = 100;
// Rotacija kamere // Rotacija kamere
var cam_rot_offset = 0.2; var cam_rot_offset = 1;
// Vidni kot // Vidni kot
var FOV = 140; var FOV = 140;
@ -17,9 +17,14 @@ var FOV = 140;
var width = 2; var width = 2;
var height = 2; var height = 2;
// Prvotno prazno polje objektov. Lahko bi kak buffer to bil pozneje // Prvotno prazno polje objektov. Lahko bi kak buffer to bil pozneje
var objekti = []; var objekti = [];
// Stevec, za razno animiranje
var stevec = 0;
@ -56,14 +61,35 @@ renderer.setClearColor(0x000000, 1);
// Funkcija za rotacijo objektov
function objRotate() { function render () {
requestAnimationFrame(render);
stevec += 1;
// Dodaj objekt vcasih
if (stevec % 2 === 0) {
addObj(width, height);
}
renderer.render(scene, camera);
objAnim();
camRotate();
};
// Funkcija za animacijo objektov
function objAnim() {
objekti.map(function (obj) { objekti.map(function (obj) {
obj.rotation.y += rotacijaY; obj.rotation.y += rotacijaY;
obj.rotation.z += rotacijaZ; obj.rotation.z += rotacijaZ;
obj.rotation.x += rotacijaX; obj.rotation.x += rotacijaX;
obj.material.color.offsetHSL(zamikBarve, 0, 0); obj.material.color.offsetHSL(zamikBarve, 0, 0);
}); });
width += wDiff;
height += hDiff;
}; };
// Funkcija za dodajanje novih objektov // Funkcija za dodajanje novih objektov
@ -90,24 +116,6 @@ function addObj(w, h) {
scene.add(obj); scene.add(obj);
}; };
function render () {
requestAnimationFrame(render);
// Dodaj objekt vcasih
if (height % 2 === 0) {
addObj(width, height);
}
renderer.render(scene, camera);
width += wDiff;
height += hDiff;
camRotate();
objRotate();
};
function camRotate () { function camRotate () {
// rotiraj po z osi // rotiraj po z osi
camera.translateX(cam_rot_offset); camera.translateX(cam_rot_offset);