From 3d30f2a7311337a45e5c075adff6fd77f0343fc2 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: =?UTF-8?q?Jure=20Podgor=C5=A1ek?= Date: Thu, 5 Oct 2017 02:33:44 +0200 Subject: [PATCH] refaktor, dodan stevec --- anim.js | 50 +++++++++++++++++++++++++++++--------------------- 1 file changed, 29 insertions(+), 21 deletions(-) diff --git a/anim.js b/anim.js index 3a677e1..8521189 100644 --- a/anim.js +++ b/anim.js @@ -8,7 +8,7 @@ console.log("Hello, Sky!"); var odmik_kamere = 100; // Rotacija kamere -var cam_rot_offset = 0.2; +var cam_rot_offset = 1; // Vidni kot var FOV = 140; @@ -17,9 +17,14 @@ var FOV = 140; var width = 2; var height = 2; + + + // Prvotno prazno polje objektov. Lahko bi kak buffer to bil pozneje var objekti = []; +// Stevec, za razno animiranje +var stevec = 0; @@ -56,14 +61,35 @@ renderer.setClearColor(0x000000, 1); -// Funkcija za rotacijo objektov -function objRotate() { + +function render () { + requestAnimationFrame(render); + + stevec += 1; + + // Dodaj objekt vcasih + if (stevec % 2 === 0) { + addObj(width, height); + } + + renderer.render(scene, camera); + + objAnim(); + + camRotate(); +}; + +// Funkcija za animacijo objektov +function objAnim() { objekti.map(function (obj) { obj.rotation.y += rotacijaY; obj.rotation.z += rotacijaZ; obj.rotation.x += rotacijaX; obj.material.color.offsetHSL(zamikBarve, 0, 0); }); + + width += wDiff; + height += hDiff; }; // Funkcija za dodajanje novih objektov @@ -90,24 +116,6 @@ function addObj(w, h) { scene.add(obj); }; - -function render () { - requestAnimationFrame(render); - - // Dodaj objekt vcasih - if (height % 2 === 0) { - addObj(width, height); - } - - renderer.render(scene, camera); - - width += wDiff; - height += hDiff; - - camRotate(); - objRotate(); -}; - function camRotate () { // rotiraj po z osi camera.translateX(cam_rot_offset);